x
Müşteri Hizmetleri
Müşteri Memnuniyeti

Müşteri Memnuniyeti

Farkımız, Müşteri Memnuniyetimiz...
Evgör Mobilya için müşteri memnuniyeti ilk sırada gelmekte, müşteri memnuniyetine verdiği önem karşılığında bunu ödüllerle taçlandırmıştır...



Ne Zaman Elime Ulaşır Siparişlerim Elime Ne Zaman Ulaşır ?

Mağazalarımızdan ve internet sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlerde siparişinizden ürünler depo stoklarımızda mevcut ise İstanbul içi 3 ile 7 iş günü içersinde, İstanbul dışı teslimatlarımız da ise 7 ile 10 gün içinde teslimini gerçekleştirebiliriz. Sipariş verdiğiniz ürün depo stoklarımızda mevcut değilse İstanbul içi teslimat süresi 7 ile 21 iş günü içinde İstanbul dışı teslimatı ise 15 ile 45 gün içersinde teslimi gerçekleşir



Stok Durumu


Stok Durumu Hakkında

Beğenmiş olduğunuz ürünlerin stok durumlarını ve teslimat sürelerini şubelerimizi arayarak ya da iletişim formu üzerinden bizlerle iletişim kurarak öğrenebilirsiniz...



Hatalı ve Eksik ParçalarHatalı ve Eksik Parçalar
Yapılan teslimatlarda ve kurulumlarda hatalı ve eksik parçanız geldiği takdirde hatalı ve eksik parçanız not alınır ve firmamız tarafından temin edildikten sonra hatalı ve eksik parçanızın eksiği giderilir.

Kargo Esnası Sırasında
İl dışı nakliyelerimizde tüm ürünlerimiz sigortalı olup ürün hasarlı ve değişik bir ürün geldiği takdirde değişimi mevcuttur.


Satış Sonrası Hizmetler

SSH - Satış Sonrası Destek Hizmetimiz
Evgör Mobilya'dan satın almış olduğunuz ürünler 2 yıl garanti kapsamı içersindedir. Ürünlerinizde herhangi bir arıza veya sorun oluştuğunda 0216 669 11 00 numaralı telefona arıza kayıt açtırırsanız yetkili servisteki arkadaşlarımız en kısa sürede siz değerli müşterilerimizin arızasını gidermek için hizmetinizde olacaktır. Genel olarak satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilinirliğini bozmadan teslim tarihinden (fatura tarihinden) itibaren 7 iş günü içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.



İade

İade şartları nelerdir
İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken unsurlar asagıdaki gibidir. Bu unsurlardan herhangi birisinin olmaması durumunda ürün iadesi kabul edilmeyecektir.Ürünün faturası iade formu, iade gerekçesi 7 günlük süre içersinde iade edilecek ürünlerin kutusu ambalajı varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Orijinal kutusu ambalajı bozulmuş satın alınabilirliği kaybolmuş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir. Not: Hasarlı ve ayıplı ürünlerin değişimi mevcut olup, ancak müşterimiz beğenmediğinden dolayı ürünlerini iade ettiği takdirde yukarıdaki şartlar geçerli olup ürün nakliyesi ve bedeli de müşterilerimize aittir.

Garanti Şartları ve Koşulları
Ürünlerimiz 2 yıl garantili olup garanti şartları tüketici hatasından kaynaklanmayan nedenler, darbe sonucu kırılma, darbe sonucu yırtılma (dış etkenler ile) gibi etkenler garanti kapsamına girmez. Yanma, kırılma, kesilme gibi durumlarda garanti kapsamında değildir. Ürünlerin nakliye ve kurulumu esnasında doğabilecek hasarlara karsı garanti kapsamındadır. (Sevkiyat ekibimiz tarafından)

Siparişimi Nasıl İptal Ederbilirim
Ödeme yapıldıktan sonra siparişinizi 7 ile 10 gün içerisinde iptal edebilirsiniz. (Müşteri Temsilciniz ile iletişime geçiniz.)

Teslimat ve Fatura Adresleri
Siparişiniz sizin girmiş ve belirtmiş olduğunuz adresinize gönderimi sağlanacaktır


E-Posta Gönder


İnternet Sayfasınızdan Size Nasıl E-mail Gönderebilirim?
Bütün sorularınızı, "Müşteri Hizmetleri" sayfamızdaki "Bize Sorun" sayfasını kullanarak bize iletebilirsiniz. Sorularıma gönderdiğiniz cevaplara nerden ulaşabilirim sitede görebilir miyim? Size verdiğimiz cevabı anketimizi doldurarak değerlendirebilirsiniz.


Sitenizin Üyelik Avantajları Nelerdir?
Sitemize üye olduğunuzda; ilgi alanınızdaki ürünler ile ilgili yeniliklerden ve kampanyalardan haberdar edilirsiniz.

Ödeme Seçenekleri
Ödeme seçeneklerimiz arasında nakit ödeme, kredi kartı ile ödeme, kredi kartına taksitli seçeneklerimiz ve özel ödeme seçeneklerimiz bulunmaktadır.


Soru-Cevap

Evgör Soru Cevap

İstanbul dışında şubeniz var mı?
Şu an için İstanbul dışında şubemiz bulunmamaktadır. Ancak Türkiye'nin her yerinden ürün siparişi alıyor ve Türkiye'nin her yerine ürünlerimizi gönderiyoruz. Üstelik 500 TL ve üzeri alışverişlerinizde bütün il merkezleri ve bazı ilçeler için Nakliye Ücreti Almıyoruz. Kargo hakkında daha detaylı bilgi için tıklayınız.

İstanbul'da oturuyorum, bana en yakın mağazanız nerede?
İstanbul Avrupa yakasında 1, Anadolu yakasında 2 olmak üzere toplam 3 mağazamız bulunmaktadır. Size en yakın mağazamıza ulaşmak için iletişim sayfamızı ziyaret ediniz. Tam olarak adresinizi öğrenebilir miyim? İletişim bilgilerimizin tamamına
yukarıda ki İletişim/Ulaşım linkinden ulaşabilirsiniz.

Mağazanıza nasıl gidebilirim?
Mağazamıza gelebilmek için İletişim/Ulaşım bölümünde ki adres bilgilerini ve krokiyi inceleyebilirsiniz. Ayrıca otobüsle
gelecekler için detaylı bilgi verilmiştir.


Garanti Soru Cevap

Garanti Soru Cevap

Garanti Şartları
www.evgor.com.tr isimli sitemizde ve mağazalarımızda satılan tüm ürünler üretici firmaların garantisi altındadır.
Ürünlerimizde 2 yıl garanti mevcuttur. Satın aldığınız ürünlerde garanti kapsamında meydana gelecek sorunlar üretici
firmaların yetkili servisleri tarafından giderilecektir. Evgör garanti ile ilgili sorunlarınızda size yol gösterecektir.
Garanti kapsamında kalabilmesi için satın aldığınız ürünlerin sizin tarafınızdan tahribe uğratılmamış olması gerekmektedir.

İade Şartları
www.evgor.com.tr isimli sitemizden ve mağazalarımızdan satın aldığınız ürünleri aşağıda belirtilen koşullar çerçevesinde ve
nedenini belirterek iade edebilirsiniz: * İade işlemi ürünün size teslim edilmesi ile başlar ve fatura tarihini takip eden
on (10) gün için geçerlidir. * İade edilecek ürün aksesuar vb... parçalarıyla birlikte eksiksiz bir şekilde teslim edilmesi
gerekmektedir. * İade edilecek ürünün, "Garanti Şartları" bölümündeki şartlara tamamen uyması gerekmektedir. * İade işlemi
çerçevesinde oluşacak masraflar (sevkıyat vs.) müşteriye aittir. Ancak malın kusurlu çıkması durumunda iade masrafları
EvGör tarafından karşılanır. * İade işlemi, ürünün Evgör'e ulaşmasıyla başlar. EvGör ekibi iade işlemini değerlendirip kısa
süre içinde size sonuçla ilgili bilgi verecektir. * İade koşullarına uygun yapılan iadelerle ilgili işlemlerin sonuçlanması
ve ödediğiniz tutarın hesabınıza veya kredi kartınıza aktarılması ortalama beş (5) iş günü sürmektedir. NOT:Özel yaptırılan
ürünlerde iade yapılmamaktadır.

Ürün Soru Cevap

Ürün Soru-Cevap

Ürün Soru-Cevap Bölümü Sitenizdeki bütün ürünleri mağazanızda bulabilir miyiz?
Sitemizde yüzlerce ürün bulunmaktadır. Dolayısıyla hepsinin bir mekanda aynı anda sergilenmesi pek mümkün olmamaktadır.
Ancak mağazalarımıza geldiğinizde beğendiğiniz ürünün malzeme veya model olarak benzerlerini görebilme durumunuz
olabilmektedir. Ayrıca satış temsilcisi arkadaşlarımız size kataloglardan da ürün sunumu yapabileceklerdir.
Mağazamızda olup sitemizde olmayan ürünlerle de karşılaşabilirsiniz. Bu nedenle sizi mağazalarımıza davet ediyoruz.
Böylelikler hem mağazamızı, hem çalışanlarımızı hem de beğendiğiniz ürünleri daha yakından görme imkanına kavuşmuş
olursunuz.

Ödeme Soru CevapÖdeme Soru-Cevap

Sizden bütçeme göre bazı ürünler almak istiyorum yardımcı olur musunuz?
Tabii ki, siz bütçenizi bize bildiriniz biz sizin için en uygun paket çözümü sunalım. Bunun için 0216 316 49 29'dan Satış Temsilcisi arkadaşlarımızla görüşebilirsiniz.

İndirimleriniz var mı, nakit ödemelerde yüzde kaça kadar indirim yapabiliyorsunuz ?
Fiyatlarımızı Türkiye'nin en uygun fiyatları olarak belirlemeye gayret ettik. Kısa bir araştırmayla bunu görebileceksiniz.
Ancak mağazalarımıza geldiğinizde ve yüklü alımlar söz konusu olduğunda müşteri temsilcilerimizle birebir indirim
meselesini görüşebilirsiniz. Siparişimi nasıl verebilir ödememi nasıl gerçekleştirebilirim ?

Siparişinizi ve ödemenizi birkaç yoldan gerçekleştirebilirsiniz.
a) Beğendiğiniz ürünleri sitemiz üzerinden kolaylıkla alabilirsiniz. Sitemiz üzerinden hem kredi kartıyla hem de havale
yoluyla alışveriş yapabilirsiniz. Teknik olarak takıldığınız bir yer olursa bilgi işlem departmanımızla irtibata
geçebilirsiniz. Size en kısa sürede yardım edilecektir. Bilgi İşlem departmanına ulaşmak için 444 888 6 Dahili 128 'i
kullanabilirsiniz.
b) Mağazalarımıza gelerek siparişinizi verebilirsiniz. Mağazalarımızdan hem kredi kartınızla hem de özel ödeme
seçeneklerini kullanarak alışveriş yapabilirsiniz.
c) Telefonla sipariş verebilir ödemenizi havale yoluyla ulaştırabilirsiniz. Daha detaylı bilgi için ödeme seçenekleri
sayfamızı inceleyebilirsiniz. Sitenizde sunduğunuz kredi kartlarından başka bir kredi kartım var nasıl alışveriş yapacağım?
18 bankanın kredi kartına taksitli alışveriş imkanı sunuyoruz. Bu bankaların dışında bir bankanın kredi kartına sahip iseniz 444 888 6 'dan irtibata geçtiğinizde Müşteri
Temsilcilerimiz size yardımcı olacaklardır.


DikkatMobilya Alırken Nelere Dikkat Edilmeli

Mobilya, günümüzde insan yaşamının önemli bir parçası. Evlerdeki ürünlerin büyük çoğunluğunu oturma odası, yemek odası, salon takımı, çocuk odası, yatak odası ve mutfak mobilyaları ile sehpadan ayakkabılığa kadar onlarca çeşit mobilya aksesuarı oluşturuyor. Durum böyle olunca, ev yaşamının vazgeçilmezi olan mobilyaların seçimi de önemli bir konu halini alıyor. Tasarım ödüllü mobilyaların adresi EVGÖR, tüketicileri mobilya alırken dikkat etmeleri gerekenler konusunda uyarıyor.

Mobilya alışverişinde 10 Altın Kural!..

Mutlaka ölçü alın; eğer elinizde odanızın ölçüsünü olmadan alışverişe çıkarsanız, yanlış mobilya tercihinde
bulunabilirsiniz.
Son ana bırakmayın; özellikle yakında evlilik planınız varsa, düğününüzden en geç 2 ay önce ürünlerinizin siparişini
vermiş olun. Aksi halde istenmeyen gecikmelerle karşılaşıp, mağdur olabilirsiniz.
Teknik detayları gön önünde bulundurun; satın alacağınız mobilyanın teknik özelliklerini çok iyi öğrenin.
Oturma odanız için çıkarabilir ya da yıkanabilir kılıfı olan rahat koltukları tercih edin.
Yatak odanızda modası çabuk geçmeyen ve pek çok aksesuarla rahatça kombine edilebilen sade ve açık tonları tercih edin.
Çok gezin, bilgi edinin; çok sayıda mağaza gezip, satın almayı düşündüğünüz mobilya hakkında daha fazla fikir sahibi
olun.
Yaşam alanlarınızı kısıtlamayın; unutmayın mobilyalar size hizmet etmeli, siz mobilyalara değil! Bu yüzden evinizin
ebatlarına uygun, fonksiyonel ve kullanışlı mobilyalar seçin.
Tasarım önemli ya fiyat ve kalite? Alacağınız mobilyanın tasarımı ve dış görünüşü kadar kalitesinin ve fiyatının da
uygunluğundan emin olun.
Firma hep sizin yanınızda mı? Mobilyasını satın alacağınız markanın, servis imkanlarını ve hizmet koşullarına mutlaka
dikkat edin.
Güvenli alışveriş; mobilya alacağınız markanın güvenilir olduğundan emin olun.





T-Soft® e-ticaret sistemleriyle hazırlanmıştır.